12 Μαρ 2007

Μετακομίζω γιατί Χωρίζω

Πριν δύο μέρες (δηλαδή στις 11-03-2007) μεταφέρθηκα στο wordpress διότι ο blogger μου τα’χε κάνει ΝΑ με το sidebar του. Τον τελευταίο ενάμιση μήνα μόνο όσοι χρησιμοποιούσαν Firefox μπορούσαν να το δούν. Για κάποιο λόγο όμως έχω τόσα λινκς εκεί. Για να είναι clickable.

Το wordpress από την άλλη μου τα’χει κάνει ΝΑ που αλλάζει τους κωδικούς των εκατομμυρίων μετρητών που έχω επειδή έτσι θέλει. Τουλάχιστον όμως η σελίδα φαίνεται ολόκληρη.

Η νέα μου διεύθυνση είναι http://psychia.wordpress.com. Μέχρι τώρα είχα κανονίσει με τον blogger να σας παραπέμπει αυτόματα, μα πάνε αυτά! Ήρθε ο καιρός να με επισκέπτεστε στη νέα μου διεύθυνση. Άμα μετακόμιζα σε καινούριο διαμέρισμα, εσείς θα ερχόσασταν για καφέ στο παλιό;

Την νέα ονομασία του μπλογκ την πήρα από τον Crucifixio, που είχε την αρχική έμπνευση. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα όμως αν θα το κρατήσω. Μια χείρα βοηθείας σας παρακαλώ.

Κατά τ’άλλα, διαβάστε το τελευταίο μου διαφωτιστικό ποστ (για να είστε πλήρως ενημερωμένοι περί του πραγματικού Big Brother).

Δεν υπάρχουν σχόλια: